loading...
فوتبال کده | اخبار , نتایج , جداول , نقل و انتقالات
ADMIN بازدید : 32 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

 

علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی تیم نایخمن هلند از احتمال ماندنش در این تیم برای فصل آینده خبر می دهد.این روزها صحبت از پیشنهاد چند تیم اروپایی به این بازیکن است.

 

این بازیکن در ادامه می گوید: اینطور نیست که بخواهم به خاطر نداشتن پیشنهاد از تیم های بزرگ اروپایی ناراحت شوم چون به اندازه کافی فرصت برای حضور در این تیم ها دارم.با هدف رسیدن به تیم های بزرگ اروپا وارد فوتبال شدم و شک ندارم که در آینده ای نزدیک به این هدف دست پیدا می کنم.

جهانبخش از احتمال ماندنش در نایخمن خبر می دهد: احتمال اینکه در نایخمن بمانم بسیار زیاد است.شاید خیلی ها فکر می کنند که چون این تیم سقوط کرده دیگر نمی مانم در صورتیکه اصلا اینطور نیست. من در این تیم خیلی پیشرفت کردم و به آن علاقه و تعصب دارم.ضمن اینکه یک فصل دیگر به پایان قراردادم با این تیم باقی مانده است.حتی اگر قرارداد هم نداشتم ،اولویتم برای فصل آتی با این تیم بود.

این بازیکن پیرامون دیدار هلند و آرژانتین خاطر نشان می کند: حق هلند حذف از مسابقات نبود.واقعا حیف شد که فینالیست نشد.خیلی ناراحت شدم.اصلا دوست نداشتم که آرژانیتن فینالیست شود.دیدار فینال با حضور هلند جذاب تر می شد.امیدوارم آلمان قهرمان شود و برای باخت آرژانتین دعا می کنم.

جهانبخش در پایان پیرامون اینکه این روزها صحبت از رفتن کی روش است می گوید: به عقیده من کی روش باید حفظ شود چرا که هم ایشان و هم بازیکنان به شناخت کافی از هم رسیده اند.از دست دادن او چندان به نفع فوتبال مان نخواهد شد.امیدوارم که کی روش ماندنی شود تا باز هم فرصت کار با ایشان را پیدا کنم.کی روش به من اعتماد به نفس داد و از این بابت ممنونش هستم.

 

منبع : فوتبالی ها


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن جام جهانی از دیدگاه شما چه کسی بود؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 1,941
  • بازدید کلی : 11,089